Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • .

    След като смених тая уйовина http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 Оборотите не са трепнали при никакъв режим - нито на място, нито в движение, нито с климатик. Лошото е, че последните 2 ги взех[/QUOTE]


    Това е решението на проблема, при мен също оборотите се стабилизираха след смяната на Уйовината
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • Радвай се защото съвсем не при всички е това причината

      Sent from my HTC One using Tapatalk 2
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • Някой мислил ли е за възможността оборотите да се бъркат заради детонационния датчик?
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • Колеги моята е 156 1.6 TS 98г.Като отворих километража на пин15 кабела ми е зелен с червена ивица дали е за същото нещо или няма нищо общо с 1.8и2.0 TS.Защото и аз искам да го прекъсна но не намирам зелен с черна ивица.

          Comment


          • Почистване на стъпково моторче и смяна на дебитомер/ако е сдал багажа/, ламбда също, провери си маркучите дето влизат преди след дросела, излизат от един тройник на капака на клапаните над 4 цилиндър, при мен бяха напукани точно дето са стегнати скобите и не се вижда от декоративния капак на мотора.Също и да няма премазани изолации на кабели захранващи бобините от същия този декоративен капак.Стига сте си осакатявали колите намерете си проблема и го отстранете.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • 43та страница на тази тема и конкретен виновник за проблема няма.
              Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

              Comment


              • Е няма, при един едно при друг друго.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • А къде в София да ми зацепят ангренажа и на каква цена , че нещо ми се струва много умряла тази кола?

                  А и колко струва маркуча , тоя големия , дето се ръга дебитомера в него , че моя е тунингован с изолирбанд ?

                  А с клатенето...еми клати си , такъв е модела.
                  Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
                    А къде в София да ми зацепят ангренажа и на каква цена , че нещо ми се струва много умряла тази кола?

                    А и колко струва маркуча , тоя големия , дето се ръга дебитомера в него , че моя е тунингован с изолирбанд ?

                    А с клатенето...еми клати си , такъв е модела.
                    Първо махни метана,после щом си у Софето оди у некой форумен сервиз.......
                    Last edited by thecleaner; d.m.y г., 10:00.
                    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                    Citroen C2 1,6 Sensodrive

                    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mariyan_mva Покажи съобщение
                      От както имам Алфа вече 5 месеца, проблема ми само един играят ми оборотите на празен ход от 400 до 1600 само в движение като освободя от скорост по някой пат и гасни,а като спра ги стабилизира на 840.Алфата е 156 1,8 98г смених, дебитомер,ламбда сонда,дросела е изчистен от нагар,карам я с 98 или 100 октановия бензин,но проблема не се решава ако някои има идея за нешто нека сподели. Ходил сам на диагностика моторчето на празен ход работи идея нямам.
                      Не знам качи ли се снимката... това, което е заградено с червено. Не знам що за джаджа е, но на мен от там ми правеше тези проблеми. Има едно уплътнение, което ако не е добре, колата почва да работи лошо. Клати оборотите, придърпва и т.н. Когато го смених нещата се подобриха видимо. Чак не ми се вярваше. Смени си това уплътнение и виж какво ще стане. Не гарантирам, че ще ти се реши проблема, но поне тази операция не е скъпа.
                      Attached Files
                      Last edited by tonov; d.m.y г., 01:08.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                        Първо махни метана,после щом си у Софето оди у некой форумен сервиз.......
                        Да махна метана??? Е да не съм ненормален, по-логично е да махна колата. То метана ме държи да не я сиктердосам тая кошница.

                        Да ходя у "форумните" сервизи??? Е там такива като мен и теб чакат. Още с влизането ми обявяват "закачването на компютъра струва 40лв" , а не дай Боже компютъра каже че нещо е за смяна.

                        Искам коректно отношение, не да ме правят на шматка.

                        Та,нещо конкретно по моите въпроси ще каже ли някои?
                        Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                        Comment


                        • Маркуч си купи втора ръка оригинален от колегата scarface - Коко. Много е точен! А ремъка и сам можеш да си го зацепиш, стига да имаш пети - елементарно е, освен, ако не си сакат! Тогава по-добре остави на някой, който знае какво прави и най-добре този някой да е от форумните сервизи, щото най-малкото хората са пипнали не малко алфи през живота си. Айде със здраве.
                          www.t-auto.bg

                          Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
                            Да махна метана??? Е да не съм ненормален, по-логично е да махна колата. То метана ме държи да не я сиктердосам тая кошница.

                            Да ходя у "форумните" сервизи??? Е там такива като мен и теб чакат. Още с влизането ми обявяват "закачването на компютъра струва 40лв" , а не дай Боже компютъра каже че нещо е за смяна.

                            Искам коректно отношение, не да ме правят на шматка.

                            Та,нещо конкретно по моите въпроси ще каже ли някои?
                            40 лева за читава и пълна диагностика не са много.
                            В Гърция съм плащал 50-60 евро за диагностика.
                            Ако комютъра покаже,че нещо е прецакано,значи е прецакано и трябва да се смени или ремонтира.
                            По-добре е да дадеш 40 лева за диагностика и да знаеш къде е проблема отколкото да караш с риск и вместо 40 утре да се изръсиш 440 лева.
                            Имаш и друга опция,купуваш си кабелче,сваляш един FES и почваш да кълвеш и да се самообразоваш.....и пак скоро няма да се справиш като един опитен диагностик.


                            Искаш коректно отношение,научи се и ти да бъдеш коректен,оценявай труда на останалите и не мрънкай за 20-30-40 лева,тия хора по сервизите са положили труд,време,знания.....ама едва ли ще ме разбереш.
                            Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                            Citroen C2 1,6 Sensodrive

                            Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                            Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                            Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                            ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                            Comment


                            • Пети нямам, не искам да го праея сам, искам да платя и да ми е спокойно.

                              Гърция не е критерии за цени тук.

                              Казвали са ми алфисти, че адаптация на дросел струва около 20 кинта, аз го питам в "форумния" сервиз колко ще ми струва адаптацията, той ми отговаря "закачването на компютъра струва 40лв" , е мен кво ми дреме колко му струва "закачването" , ако иска да се закачи на едно дърво и да се обеси. Аз исках адаптация, той ме припозна като донор може би.

                              Е за това хората мразят италианките, защото "майсторите" ги правят на глупаци.
                              Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                              Comment


                              • На мен диагностиката ми е безплатна, ако я правя заедно с някой друг ремонт. И според мен метана на тази кола е абсолютна тъпня. И без това мотора е спънат, с пръднята го спъваш още повече. Икономията спрямо обикновен ГИ въобще не си заслужава, особено с разправиите и липсата на динамика. Въобще за какво си взе Алфа? Това не е работен кон. Не е някой мърляк, който ще търпи да го караш на смърт без да пипаш нищо по него. Капризни коли са и не са за всеки.

                                Comment

                                Working...
                                X